Regulamin.

Wasze niemuzyczne fascynacje.

Moderatorzy: verybilingual, Dx2

Regulamin.

Postprzez Dx2 » 14-04-2009, 17:26

Regulamin forum dyskusyjnego forumpetshopboys.pl (ostatnia aktualizacja 14-04-2008, 10:28)

§1. Ogólne informacje
    Forum jest przede wszystkim stworzone dla użytkowników, jak i gości. Każda osoba może wypowiadać się w każdym dziale, jednak po wcześniejszej rejestracji. Rejestracja jest oczywiście darmowa. Użytkownik ma prawo wypowiadać się na tematy, którymi się interesuje. Może zakładać nowe tematy jak i pisać posty w już istniejących. Może także 'moderować' w pewien sposób forum poprzez zgłaszanie raportów postów. Nazwa użytkownika nie może być wulgarna, obraźliwa dla osób trzecich bądź niezgodna z polskim prawem.

    Wszystkie informacje zawarte w naszej bazie danych, czyli e-mail, podpis, nazwa użytkownika, sposób kontaktu nie będzie wykorzystywany przez osoby trzecie. Użytkownicy drogą mailową informowani będą o nowościach na naszym forum bądź stronie.

§2. Ogólne zasady
  1. Zabrania się posiadania więcej niż jednego konto na forum. Każde kolejne konta będą banowane automatycznie przez system.
  2. Nie zmieniamy tematu dyskusji!
  3. Wszystkie problemy techniczne prosimy zgłaszać administratorowi głównemu (Dx2).
  4. Nie załatwiamy spraw prywatnych w temacie dyskusji, takie posty będą kasowane, a użytkownicy będą karani ostrzeżeniem.
  5. Nie używamy słów niecenzuralnych, obraźliwych.
  6. Nie obrażamy ludzi innej rasy, wyznania, orientacji seksualnej, mających inne zdanie niż my.


§3. Pisanie postów i tematów
  1. Prosimy o nieużywanie wielu znaków specjalnych tj. "?", "!", "."(maksymalnie 3), ";", "/", i innych.
  2. Zakazane jest pisanie slangiem "blogowym" -- "aSSi Pl".
  3. Staraj się dobrać dobry dział do twojego tematu – nie pisz 'gdzie popadnie'.
  4. Jeśli nikt nie odpowie na twój temat, a w nim zawarty jest problem, nie pisz np.: "To nikt nie wie??".
  5. Jeśli chcesz coś dopisać do tematu i twój post jest ostatni - edytuj go! Zamiast pisać nowy post.
  6. Nie pisz dużymi czcionkami bez takiej potrzeby.
  7. W treści postu staraj się być precyzyjny, tak by inni użytkownicy mogli Cię zrozumieć.
  8. Zanim napiszesz jakiś temat proszę poszukaj najpierw na forum poprzez funkcje szukaj, czy nie istnieje już taki temat, by go nie dublować.
    Jeśli tam nie było satysfakcjonującej odpowiedzi - dopisz się do niego!
  9. Nie wstawiaj w postach bardzo dużej grafiki, nie chcemy, aby forum zamieniło się w choinkę naładowaną dużą ilością niepotrzebnej grafiki, wklejaj linki do miniaturki obrazka.
  10. Nie wyśmiewaj się słownie z osób, które zadają pytania oczywiste dla ciebie. Dla nich jednak mogą nie być takie oczywiste.
  11. Jest to forum, na którym piszemy w języku polskim, apelujemy o używanie znaków interpunkcyjnych, przestrzeganie ortografii jak i składanie poprawnych gramatycznie zdań. Chcemy, aby każdy mógł spokojnie przeczytać post, który go interesuje, zamiast domyślać się, co autor miał na myśli.

§4. Prawa, kary użytkowników
  1. Moderator ma prawo:
    1. Zażądać zmiany nazwy tematu,
    2. Zmienić treść postu użytkownika, jeśli zawierała treści niezgodne z regulaminem forum, bądź z polskim prawem.
    3. Dopisywać swoje notatki do postu.
    4. Zablokować temat całkowicie, jeśli był niezgodny z regulaminem bądź czasowo w celu konsultacji z zakładającym taki temat.
    5. Dać ostrzeżenie użytkownikowi.
  2. Autor tematu bądź postu może:
    1. Zażądać wyjaśnienia, dlaczego temat został zablokowany.
    2. Zażądać wyjaśnienia dlaczego dostał ostrzeżenie, jeśli nie będzie się zgadzał z moderatorem, może napisać do administratorów.
  3. Użytkownicy nagminnie łamiący regulamin, polskie prawo bądź netykietę będą otrzymywali ostrzeżenia, a następnie bana permanentnego. Ostrzeżenie można również otrzymać za zniewagę moderatora, administratora bądź innej osoby. Karane jest również zachowanie prowadzące do skłócenia użytkowników forum.
  4. Decyzję o zablokowaniu dostępu do forum (ban) podejmuje administrator na wniosek moderatora, bądź użytkownika forum.
  5. Również kolejne konta osoby zbanowanej będą banowane bez żadnego uprzedzenia przez ekipę forum.
  6. Ostrzeżenia przyznawane są za:
    1. Nieprzestrzeganie regulaminu.
    2. Nieprzestrzeganie netykiety.
    3. Nie branie pod uwagę, reakcji moderatora, administratora.
  7. Użytkownik może wysłać maila w celu uzyskania ponownego dostępu do konta na adres mailowy administratora, wniosek będzie rozpatrywany przez wszystkich administratorów forum jak i moderatorów.
  8. Maksymalna ilość ostrzeżeń to trzy, po tej liczbie użytkownik jest banowany automatycznie.

§5. Emblematy, sygnaturka
  1. Emblematy
      Na forum możemy zamieszczać jedynie obrazek o maksymalnych wymiarach 120x120, oraz dopuszczalnej wadze 10kB, który nie jest związany z pornografią, erotyką i nie narusza praw osób trzecich. Prosimy o nie duplikowanie emblematów ;-)
  2. Sygnaturka
      Podpis może zawierać 3 linijki tekstu bądź jedną grafikę o maksymalnych wymiarach 450x100. Zabrania się używania obraźliwych słów i znieważania ludzi.

§6. Postanowienia końcowe
Regulamin forum dyskusyjnego musi być respektowany przez użytkowników, jak i przez samych moderatorów, administratorów. Kopiowanie regulaminu całego, bądź w częściach jest całkowicie zabronione. Wszystkie odwołania do tego regulaminu prosimy składać do administratorów. Redakcja forum ma prawo do zmiany regulaminu w każdym momencie i poinformowaniu o tym użytkowników w ciągu 7 dni po tym fakcie!
    Rejestrując się na forum dyskusyjnym, akceptujesz regulamin!
Avatar użytkownika
Dx2
Administrator
 
Posty: 1913
Dołączył(a): 14-03-2009, 19:18
Wiek: 45
Sex: Petshopboy

Re: Regulamin.

Postprzez dafio-cat » 14-04-2009, 17:44

Myślę, że ten regulamin da Nam Wszystkim do myślenia... :)
I wyjdzie to Nam wszystkim na dobre... :)
Szczególnie po tym co było kiedyś, może INACZEJ- czego kiedyś nie było... ;)
dafio-cat
 

Re: Regulamin.

Postprzez piotr_1ofthecrowd » 14-04-2009, 23:06

Regulamin nie jest po to, by nam utrudniać życie, tylko by łatwiej organizować forum.
To ma być miejsce gdzie wpadamy, dyskutujemy, wymieniamy myśli, poglądy, newsy, dzielimy się zasobami...
I to przecież jest - forum się rozkręca, przybywa użytkowników.
Jesteśmy u siebie - nie zapominajcie o tym. Każdy z nas użytkowników, postami przykłada się do wyglądu tego forum. I mam nadzieję że każdy czuje się odpowiedzialny za pisane słowa! Spotykamy się tu "po godzinach" by rozerwać się w dyskusji, poczytać newsy - a przede wszystkim by spotkać przyjaznych ludzi, którzy mają te same pasje (czyli PSB ;) )
Ideałem by było, gdyby regulamin nie musiał istnieć - ale jednak czasem wypada przypomnieć co wypada a co nie ;)
Avatar użytkownika
piotr_1ofthecrowd
Rent
 
Posty: 164
Dołączył(a): 19-03-2009, 1:02
Wiek: 39
Sex: Petshopboy


Powrót do Sport, sztuka, filmy i inne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości